Google կորպորացիան հայյտարարել է իր ֆինանսական արդյունքները 2013-ի
երկրորդ քարորդի համար, որոնք չեն արդարացրել վերլուծաբանների
կանխատեսումները: Ինտերնետ գովազդի
գների իջեցումը զարմացրել է ներդրողներին և վերլուծաբաններին, ովքեր
սպասում էին, որ Google AdSense գովազդային համակարգի վերջին
փոփոխությունները կհեշտացնեն ոլորտի՝ բջջային գովազդ տեղափոխման
հետևանքները:
Google ընկերության բաժնետոմսերը, որի գները վերջին շաբաթներում հասել էին ռեկորդային առավելագույնին, վերջերս արդեն ընկնել են 4%-ով (մինչև $872.80):
Այդ ամենով հանդերձ, Google-ի գովազդային վաճառքների
ընդհանուր ծավալը աճել է 23%-ով: Google-ի համընդհանուր եկամուտը (ներառյալ
Motorola-ն) կազմել է $14,11 մլրդ՝ նախորդ տարվա $11,81 մլրդ-ի փոխարեն:
Իսկ Google-ի առցանց գովազդի միջին գինը երկրորդ քարորդում աճել է 6%-ով՝
նախորդ ժամանակահատվածի համեմատ:
Google ընկերության բաժնետոմսերը, որի գները վերջին շաբաթներում հասել էին ռեկորդային առավելագույնին, վերջերս արդեն ընկնել են 4%-ով (մինչև $872.80):
Google-ի, ինչպես նաև նրա մրցակիցների՝ Facebook-ի և
Yahoo-ի բիզնեսները կորցնում են եկամուտները, քանի որ օգտվողների ավելի մեծ
զանգվածներ են օգտագործում շարժական սարքեր, որտեղ գովազդի գինն ավելի
ցածր է, քան անհատական համակարգիչների համար:
Վերլուծաբանները գովազդի գների իջեցման այլ պատճառ են
համարում հենց օգտվողների պահվածքը, ովքեր ավելի ու ավելի հազվադեպ են
սեղմում բջջային հայտարարությունները, քան դեսքթոփայինը:
No comments:
Post a Comment